Choď na obsah Choď na menu
Reklama
Reklama
 


Vaše postrehy

23. 1. 2012

Znovu som sa rozhodol spustiť diskusiu ,lebo téma je aktualna...nízky stav hladiny vo VN Domaša..dúfam,že sa diskusia nebude uberať formou konfrontácia ale že budeme diskutovať k aktuálnemu dianiu na Domaši ale aj SRZ ako takého...

 

Petrov zdar !!

 
Reklama

Náhľad fotografií zo zložky Domaša

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

veťky problem

(jozef rys, 14. 3. 2014 10:51)

Zabudol som poznamenať,že pokiaľ voda nestupne až po breh ako ma byť bude musieť loviaci rybár brodiť po blate vyše kolien a to je katastrofa.Pokiaľ voda stupne a budu vypušťať vodu ako minulý rok tak je to to iste.Takže ja perspektívu vidím dole na hlbokej vode kde je pri vypušťaní maly odliv z breha.

neverím

(jozef rys, 14. 3. 2014 10:46)

CHcel som včera si zdokumentovať miesta a hlavne vzdialenosť od breha až po boju kde budem loviť, ale si myslím / skoro presvedčený / že vody nebude.Najbližšie lov ne miesto 200 m poniže Turanoch.Dole na Kelči a Kryme sa tak získa veľa lovných miest s privesmi a to je zase vyhoda že sa da zisť k vode.

Nevýchadzajte z krčmy - alkoholici

(lovčik, 8. 3. 2014 7:41)

...sedieť v Krčme za pecom, to áno, ale pozrieť sa pravde na koreň
to už nie :(

urážky

(Piper, 28. 2. 2014 20:36)

Mal som dojem,že po určitom čase tu vznikne konštruktívna debata rybarov na slušnej úrovni. No mýlil som sa...zase len krčmové reči ,urážky a pod. Nemyslite ,že by bolo načase sa baviť aj o rybách ,rybačke, revíre a o jeho čistote,ochrane a pod ?????? Vzájomné osočovanie a urážky si nechajte do krčmy .

Re: urážky

(Syky, 3. 3. 2014 10:58)

Maš pravdu Piper, ani sa nezapájam do diskúsie , nič múdre a ani zaujímave sa tu nedeje.

(jozef rys, 23. 1. 2014 21:54)

(lovčik, 21. 2. 2014 14:35)

Pán Jozef Ris, to nemyslite vážne, že tu nedate s času na čas "RUKU" do nočníka :)))

dam za neho ruku do ohna

(jozef rys, 23. 1. 2014 21:54)

Nepoznam ludi podľa hesla ale poznam Zdena Bohatu aj s manželkou a k tomu Jožka Dolutovskeho a to už hadam 30 rokov a môžem sa za nich zaručiť ako za spravnych CHLAPOV. A že niekedy niesu pri udiciach.Prešiel som už toho veľa a môžem povedať,skoro 100 percent rybarov nesedia vždy pri udiciach.Keby som mal chatu aj ja tak si skočim na chatu a ťahať palice z vody na 10-20 minut.PANI ved je to chore.Take veci by sa mali toilerovať a k tým od Tišavi pride pani aj na Vas to Vam odkazujem ja J.RYS .mUSITE BYť PEKNE SVINE KED SA BAVITE NA čESTNýCH a potichu pytľačite.Ja Zdenovi verím,lebo ho poznam a na rozdiel odomna on nikdy nebol konfliktny typ a to plati aj o J.D. Zdeno urob si tam napravu vbed vieš kde maš zavolať.Tak sa chlapi nejebte a chytajte RYBY.Ved o tom to je .AHOJTE

Re: dam za neho ruku do ohna

(oko, 23. 1. 2014 23:57)

Zdeno je v Anglicku a o ničom nevie, v jeho mene tu vystupuje niejaký kretén,viac nabudúce.

Re: dam za neho ruku do ohna

(lovčik, 24. 1. 2014 14:41)

Pán "súdruh" Jozef Ris zo Stropkova, ak si myslite, že kto ma peniaze a drahu rybársku vybavu na diaľkovú signálizáciu, si môže robyť čo chce, tak sa mylite ! Zákon plati pre aždého ...

Re: Re: dam za neho ruku do ohna

(jozef rys, 26. 1. 2014 21:03)

Lovčik,lovčik ty ma len uražaš a ja som chcel byť objektívny a nesuhlasím s týn aby si rybar neodskočil od udíc ked mu ich niekto straži.zakon je zly a že su potrestaní rybari ktorí niesu pri udiciach to je v poriadku.Len som chcel poukazať na tých chalanov s Tišavi čo čestne kontroluju a pri tom pytlačia- to že verím Zdenovi že si nevymýšľa že ich vydel s košikami pri lese.Ved ja nemam nič proti nikomu ale kontrolovať a potom pytľačiť je podľa mna svinstvo.Ospravedulnujem sa všetkým dotknutým,možte ma uražať ako chcete ja už na tejto stranke reagovať nebudem.Všetkym prajem tohoto roku bohate ulovky.LOVU ZDAE.

Re: Re: Re: dam za neho ruku do ohna

(ten co to vsetko videl , 4. 2. 2014 11:55)

Jozef zisti si najprv fakty a potom sa vyjadruj lebo tu robis zo seba hlupaka.

Re: Re: Re: dam za neho ruku do ohna

(vlado, 4. 2. 2014 17:59)

Počúvaj ma sem Jozef. Ak Zdeno videl, že RS pytliači, tak mal zavolať políciu. Keďže tak neurobil dopustil sa trestného činu aj on. Ja o tom že RS za Tišavou pytliačila neverím a je to len jeho výmysel, kvôli tomu, lebo čo mám informácie tak prišiel o papiere. Chlapi ktorí vykonávajú RS sú slušní a takého názoru sú aj ľudia ktorých poznám a majú s nimi skúsenosť, keďže ich kontrolovali mnoho krát. A ak mu vzali papiere, tak asi mali dôvod. Zákon platí pre všetkých. Petrov zdar

Re: Re: Re: Re: dam za neho ruku do ohna

(jozef rys, 5. 2. 2014 18:00)

Vlado hoci ťanepoznam zaujal ma tvoj slušny prispevok.Maš pravdu vo všetkom,ale ja som bol v roku 2013 115 dni pri vode a počul som o nich ako o grazloch.Preto ta moja reakcia a priznavam,že aj trochu urychlena.Tak pokiaľ som to prehnal a nieje to pravda tak sa im ospravrdlnim osobne a ešte s nimi posedím.Nikdy som nemal problem.Len pan Lovčik na moje pozvanie na rybačku nereagoval a dalej uraža.Ja píšem pod svojiom menom a nem am s tym problem.Tak nech sa ti darý.Další príspevok na tejto strankev tejto veci pisať nemienim.LOVU ZDAR.

Re: dam za neho ruku do ohna

(Pravnik, 8. 2. 2014 19:26)

Čítam si Vaše príspevky a nedá mi, aby som sa k tomu nevyjadril, pretože disponujem relevantnými informáciami, ktoré sú dôležité pre vytvorenie si objektívneho pohľadu na vec a ktoré sa v žiadnom príspevku neobjavili.
Tak ako mnohí z Vás, aj som zúfalo prepadol rybárskej vášni a na Domašu Valkov chodievam pravidelne. Keďže sa živým právom, bol som jedného dňa požiadaný o poskytnutie právnej pomoci vo veci ohovárania, ktorého sa mal dopustiť istý pán voči rybárskej stráži (RS) pôsobiacej na Valkove.
Pomerne horlivo sa diskutuje o tom, akí sú členovia RS pytliaci a svine. Trošku ma prekvapilo, prečo si nikto z Vás nepoložil otázku, ako a kto s týmto tvrdením vyšiel. Ako som spomínal, bol som oslovený jedným členom RS, ktorý mi predložil k nahliadnutiu isté materiály a vychádzajúc z toho, čo som počul a podotýkam aj videl, všetko to má svoj pôvod v jednom výkone kontroly rybárov na Valkove. RS na pláži totiž narazila na 9, zdôrazňujem deväť, udíc bez majiteľov. Po 15 min. vyčkávania, zavolal veliteľ RS políciu (veď mohlo ísť o pytliakov) a informoval o tejto skutočnosti aj porybného. Krátko po tomto telefonáte zo zrubovej chaty nad cestou vyšiel istý p. L.B., ktorý bol zjavne pod vplyvom alkoholu. Zakrátko za ním na lovné miesto prišiel aj p. J.D., ktorý mal na udici kto vie ako dlho zaveseného malého zubáčika. Až po ďalších 10 min. prišiel autom, áno autom, p. Z.B., ktorý sa hneď pustil k svojim udiciam a ktoré „poctivo“ skontroloval. Tým, že podgurážený p. L.B. vytrvalo zamestnával RS, nevenoval tejto činnosti p. Z.B. nikto z RS pozornosť. Po príchode polície k vode sa začalo miestne zisťovanie, komu patria zvyšné tri udice. Samozrejme, že nikto o tom nič nevedel, nikto si nič nevšimol aj napriek tomu, že boli hneď pri ich udiciach. Dokumentácia polície začala pri prvých dvoch udiciach, ale ako všetci vieme, kde niet svedectvo, niet dôkazu. Nehovoriac o tom, že na konci montáže bol napichnutý hrúzik. Keď sa mala ísť zdokumentovať tretia udica, tá bola odrazu zložená bez koncovej montáže. Hm, nevedno ako sa vytiahla, no ale ako všetci vieme, v zmysle čl. XII písm. 13 a §21 ods.2 Disciplinárneho poriadku má RS právo a povinnosť zistené porušenia zadokumentovať a to sa vážení aj stalo a ako som už uviedol, ja som mal možnosť tento záznam aj zhliadnuť a tá udica pred príchodom p. Z.B. nahodená bola. Keďže nebol páchateľ prichytený na mieste, bolo nemožné pokračovať v ďalšom vyšetrovaní a touto udicou sa ďalej nikto nezaoberal. Prečo teda boli uvedeným osobám odňaté papiere? No ak si pozriete § 12 písm. d) zákona č. 139/2002 v znení neskorších predpisov, vrátane toho, že uvedené osoby boli podozrivé zo spáchania trestného činu pytliactva v zmysle ustanovenia §310 Trestného zákona č. 300/2005, veľa možností neostávalo. Kto má o tomto priebehu pochybnosti, tak nech sa dožaduje poskytnutia informácií na policajnom obvodnom oddelení v Turanoch, kde boli všetci, vrátane RS v danej veci vypočutí. Ja nemám pochýb o tom, že RS postupovala správne v zmysle platných zákonov, stanov, smerníc a poriadkov SRZ. V opačnom prípade by mohla byť práve RS obvinená zo zneužitia právomoci verejného činiteľa z dôvodu zanedbania povinností. Je teda jasné, že ak by nebolo tých troch udíc navyše, tak by sa táto diskusia nekonala, pretože by neprítomní rybári odišli od vody len s písomným záznamom.

Re: dam za neho ruku do ohna

(Právnik, 8. 2. 2014 19:27)

Prečo má ale člen RS žiadal o právnu pomoc? No preto, že o niekoľko týždňov neskôr sa dvaja členovia RS vybrali na rybačku na Tíšavu. Počas lovu rýb sa na ceste nad lovným miestom zastavil p. Z.B. a náležitým hlasom do telefónu počítal udice. Na prvý pokus ich narátal 8 a túto skutočnosť dotyčnému v telefóne aj oznámil. Pri opätovnom počítaní ich narátal už len 5 a keďže nevidel koľko ľudí loví (mali plachtový prístrešok), tak skúmavým tónom vyzval, aby niekto vyšiel von. Jeden z nich sa pochopiteľne ukázal a p. Z.B. ho v momente obvinil z toho, že chytá na 5 udíc. Samozrejme, že bol p. Z.B. dôrazne upozornený, že pri vode sú iba 4 udice a nie 5 ako tvrdí on (treba povedať, že pri vode nik iný nebol). Následne p. Z.B. obvinil člena RS, že pytliači, pretože loví na 4 udice. Jeho zámer diskreditovať člena RS mu nevyšiel v tom okamihu, keď spod prístrešku vyšiel druhý člen RS, ktorý tam lovil s ním. Poviete si, no jasne, to je tvrdenie proti tvrdeniu, lenže aj v tomto prípade o tom existuje videozáznam, pretože RS bolo ihneď jasné, že sa jedná o nekalý zámer diskreditovať ich.
Keďže sa v príspevkoch objavili rôzne informácie o tom, že celá táto záležitosť ešte neskončila a že to bude mať dohru (napr. príspevok od OKO dňa 22.11.2013), tak ako právnik som RS poradil, aby si počkali na ďalší vývoj s tým, že sa musia pripraviť na rôzne fiktívne obvinenia, intrigy, prízemné reakcie a pod.
Všetci vieme, že od vyspelosti osobnosti a inteligencie závisí aj jeho hodnota, tak sa uvidí, čo sa bude diať. Tí, ktorým boli odňaté papiere vedia najlepšie na koľko udíc kto lovil a ak by mali dosť guráže, iste by Vám povedali pravdu. Ale za prízemné považujem konanie takých rybárov, ktorí vedia, že porušujú pravidlá a namiesto toho aby čušali a boli radi, že nie sú trestne stíhaní, hrdo sa bijú do hrudi, že to nie je pravda a silou mocou spochybňujú RS, len aby presvedčili okolie o tom, že kvázi pravda je na ich strane.
Na záver už len jedno poviem, páni rybári. Posledné tri roky som na Valkove RS nevidel. No odkedy chodí tá z Valkova, je pri vode čistejšie, pokojnejšie a mám aj pocit, že hlavne rybári - mäsiari poctivejšie dodržiavajú zákony a rybárske pravidlá. Čo ja viem, tak okrem tých „poškodených“ rybárov nikto nemal k činnosti RS žiadne výhrady a ak by niekto mal k ich činnosti, mal by bez váhania podať podnet k tomu, kde prekročili svoje právomoci, prípadne zanedbali svoje povinnosti, aby boli potrestaní. To je odo mňa všetko. Petrov Zdar!

Re: Re: dam za neho ruku do ohna

(lovčik, 13. 2. 2014 17:50)

hmmm - nepoznamto, ale ma to logiku :)

Re: Re: dam za neho ruku do ohna

(oko, 19. 2. 2014 21:13)

Rozbolelo bruško z toho záznamu?, prečo toľko paragrafov spomína právnik?, niečo na tom je.

Re: Re: dam za neho ruku do ohna

(oko, 19. 2. 2014 21:14)

Rozbolelo bruško z toho záznamu?, prečo toľko paragrafov spomína právnik?, niečo na tom je.

pre admin.

(oko, 4. 2. 2014 19:21)

Prosím Vás p . administrátor, skúste usporiadať príspevky na stránke podľa dátumu príspevku, dnes je prvy z dátumu 23 január, hoci je už 4 .2 2014, a to nás mnohých odrádza surfovať po stránke a hľadať, čo je nove, dík.

Podakovanie

(Rastislav, 2. 2. 2014 18:05)

Tony a Oko diky Vam pekne. Drzte sa !:)


« predchádzajúci

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

následující »